Predicció text amb simbols per Badalona

Informació actualitzada a les 20:10

Previsió per a: Badalona, 14:03Z 03 Jul, 2009



Aquesta tarda: Quasi serè. Màxima 32ºC. UV index fins a 7. Vent del nord aproximadament 12 Km/h, a ratxes a 37 Km/h.
Aquesta nit: Poc ennuvolat al vespre, canviant a generalment serè després de mitjanit. Mínima 21ºC. Vent del nord aproximadament 10 Km/h.

Dissabte: Assolellat al matí, canviant a generalment assolellat a la tarda. Màxima 31ºC. UV index fins a 10. Vent del nord-nordest aproximadament 14 Km/h.
Dissabte a la nit: Poc ennuvolat a parcialment ennuvolat al vespre, canviant a parcialment a molt ennuvolat després de mitjanit. Mínima 21ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 11 Km/h.

Diumenge: Parcialment a generalment assolellat al matí, canviant a assolellat a la tarda. Màxima 31ºC. UV index fins a 10. Vent del nord-nordest aproximadament 12 Km/h.
Diumenge a la nit: Poc ennuvolat al vespre, canviant a parcialment a molt ennuvolat després de mitjanit. Mínima 21ºC. Vent del nord aproximadament 8 Km/h.

Dilluns: Parcialment ennuvolat. Màxima 31ºC. UV index fins a 10. Vent del nord-nordest aproximadament 14 Km/h.
Dilluns a la nit: Parcialment a molt ennuvolat al vespre, canviant a poc ennuvolat a parcialment ennuvolat després de mitjanit. Mínima 21ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 9 Km/h.

Dimarts: Parcialment a generalment assolellat al matí, canviant a parcialment a molt ennuvolat a la tarda. Màxima 31ºC. UV index fins a 9. Vent del nord-nordest aproximadament 13 Km/h.
Dimarts a la nit: Poc ennuvolat a parcialment ennuvolat. Mínima 21ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 10 Km/h.

Dimecres: Parcialment a generalment assolellat al matí, canviant a parcialment a molt ennuvolat a la tarda. Màxima 30ºC. UV index fins a 9. Vent del nord-nordest aproximadament 13 Km/h.
Dimecres a la nit: Parcialment ennuvolat al vespre, canviant a serè després de mitjanit. Mínima 20ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 8 Km/h.

Dijous: Assolellat al matí, canviant a generalment assolellat a la tarda. Màxima 30ºC. UV index fins a 10. Vent del nord-nordest aproximadament 12 Km/h.
Dijous a la nit: Parcialment ennuvolat al vespre, canviant a molt ennuvolat a ennuvolat després de mitjanit. Lleugera possibilitat de pluja després de mitjanit. Mínima 22ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 9 Km/h. Probabilitat de precipitació menys de 20 %. Precipitació menys de 2 mm.

Divendres: Ennuvolat. Lleugera boira, irregular. Probabilitat de pluja al matí, més tard lleugera probabilitat de pluja a la tarda. Precipitació intermitent o en ruixats. Màxima 25ºC, però temperatures en descens a la tarda. UV index fins a 4. Vent del nordest aproximadament 11 Km/h, a ratxes a 27 Km/h. Probabilitat de precipitació 70 %. Precipitació entre 5 i 10 mm.
Divendres a la nit: Ennuvolat. Mínima 22ºC. Vent del nord-nordest aproximadament 8 Km/h.

© meteobadalona.com - made amb WXSIM de Thomas J. Ehrensperger

1

Interpretació de l'index UV

Interpretación de l'index UV

 

Index Descripció Protecció recomanada
0-2 Cap perill Ulleres de sol, si hi ha neu, a la platja, o per a pells fines: crema solar
3-5 Lleuger risc si no s'usa protecció Ulleres de sol i crema protectora, cobrir el cos amb teixits i barret, buscar l'ombra a migdia
6-7 Risc alt si no s'usa protecció Ulleres de sol i crema protectora de factor 15 o més, cobrir el cos amb roba, barret d'ales, i reduir el temps al sol des de dues hores abans fins a tres hores després del migdia solar (de 11:00  a 16: 00 durant l'estiu)
8-10 Risc molt alt si no s'usa protecció Ulleres de sol i crema protectora de factor 15 o més, cobrir el cos amb roba, barret d'ales, i reduir el temps al sol des de dues hores abans fins a tres hores després del migdia solar (de 11:00  a 16: 00 durant l'estiu) - la pell es pot cremar amb molt poca estona d'exposició!
11 + Risc extrem si no s'usa protecció Prendre totes les precaucions, entre elles: dur ulleres de sol i utilitzar protector solar, cobrir el cos amb camisa de màniga llarga i pantalons, usar un barret ample, i evitar el sol des de dues hores abans fins a tres hores després del migdia solar

Interpretació extreta de la web de Casacota amb la seva autorització.

 

Avís legal

 

 

 

 

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.
 
 
 
 
 
 

Rankings web

METEO TOP-10
 
Weather Station Finder

 

Desde el 10/02/08

 

Índice Robertsson

Meteoclimatic

 

 

 

 

 


 

Web optimizada para cualquier navegador.

 

Nota: Internet Explorer NO es un navegador.


 

.

Google


Si quieres colaborar en el mantenimiento y la mejora de este observatorio, y la información que se ofrece desde esta web, puedes hacer una donación voluntaria para este fin.

Lista donantes Paypal 2008

 

Lista donantes Paypal 2009